29/03/2021

In deze tijden is het moeilijk om bij elkaar te komen. Vandaar hebben we nu Zoom bijeenkomsten. Hierin zoeken we elkaar toch op en proberen we op deze manier contact met elkaar te houden.
Een ander initiatief is, dat we één op eentjes hebben. Een wandeling met maximaal 2 lions één op één. We rouleren elke keer, zodat we zoveel als mogelijk in contact blijven met elkaar. Alles uiteraard onder naleving van de strikte coronaregels.

We ondersteunen onze ondernemers in Son en Breugel met raad en daad. Ondernemers die met ons willen sparren, kunnen  contact met ons opnemen via de mail.

Op 19 juni reiken we de Lionsclub Son en Breugel troffee uit. Dit is een alternatieve prijs voor de ondernemersavond.